به نام خدای هستی بخش
فاطمه عزیزم سلام
همیشه این جمله را باوردارم که: «دختر یعنی تمامِ لحظه‌های خوبِ لبخندهای خدا از تَهِ دل.»
هدیه عزیز خداوند به من ؛امروز برایت می نویسم نه از باب موعظه و اندرز که الحمد لله بسیار عاقل و فهمیده ای ،که از باب دغدغه های یک مادر و شاید یادآوری ،آن هم برای خودم .
دخترم !پیوندت با خدا دائمی و همیشگی باشد،خدا را در همه حال ناظر بر اعمالت بدان و غیر خدا در نظرت حقیر و فاقد اثر باشد که این رمز پیروزیت خواهد بود.
دلبندم! با همان عزم و اعتقادی که قدم در مسیر یادگیری و حفظ قرآن گذاشته ای ،ایمان داشته باش که هدف از آفرینش انسان رسیدن به قله کمال بندگی است و تو لایق آن هستی که با تقویت ایمان ،انجام عمل صالح و اطاعت از فرامین الهی به بالاترین درجه کمال برسی .
فاطمه ام !به خودت ببال و گوهر وجودی خودت را دریاب ،ارزش های زندگی را یاد بگیر و هر آنچه را آموخته ای تمرین کن ،مسیر زندگی ات را بر مدار حق تنظیم کن و با الگو گیری از سیره زندگی حضرت زهرا (س) در رسالت دختر بودنت به عنوان زمینه موفقیت های آتی ،سنگ تمام بگذار . فراموش نکن که برازنده ترین زینت زن و پربها ترین گوهر برای او عفت و پاکدامنی است پس همیشه پوشش و حجابت را مواظب باش ،از خودنمایی و خود آرایی بپرهیز و خودت را به حیا وآزرم که از برجسته ترین کمالات زنان است بیارا. در همه حال صبور و شکیبا باش که «ان الله مع الصابرین» ،تمام تلاشت را در حفظ زبانت به کار گیر و راستگویی و صداقت همیشه سرلوحه کارت باشد. برای افزایش سطح معرفت و بصیرتت تلاش کن ،مطالعه داشته باش و از همه مهم تر ،مثل همیشه رفتارت سرشار از ادب و تواضع و فروتنی باشد،خودت را به ادب و اخلاق نیکو آراسته ساز تا زینت عقلت باشد و تو را مشمول دوستی امام صادق (ع) قرار دهد که می فرماید:« ما از شیعیان خود کسی را که عاقل ، فهمیده ، آگاه ، بردبار ، با ادب ، سازگار ، صبور و راستگو باشد دوست داریم.»
زیباترینم !دختر نازنینم !دعای من و پدرت بدرقه راهت که ان شاالله همیشه آراسته به صفات ارزشی و مدافع ارزش های الهی باشی و هیچگاه از صراط مستقیم الهی فاصله نگیری .
دخترم !دوستت دارم،به تو افتخار می کنم واز خداوند مهربان به خاطر داشتن تو بی نهایت سپاسگزارم «الهی الحمد لله رب العالمین».

موضوعات: روزهای قشنگ  لینک ثابت



[سه شنبه 1396-05-03] [ 02:37:00 ق.ظ ]