#حجاب_و_عفاف
#مصاحبه_با_مدیر_مدرسه
َمدیرمدرسه علمیه خواهران الزهرا س آباده طشک:
خداوند زن را مظهر احساس و عاطفه آفریده است
شناسه خبر : 45367
1396/04/23
مدیرمدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) آباده طشک با تاکید بر این که حجاب و عفاف با حضور سازنده زن درجامعه منافاتی ندارد، خاطرنشان ساخت: خداوند زن را مظهر احساس وعاطفه آفریده است نه مظهر بی عفتی. حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست و نه تنها مانعی درراه رشد وبالندگی زن ایجاد نمی کند بلکه محافظ کرامت و شخصیت وعظمت اوست.

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، «خانم پریجان خواجه» مدیرمدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) آباده طشک ضمن گرامیداشت هفته عفاف وحجاب به بیان اهمیت عفاف وحجاب پرداخت وگفت: حفظ حجاب یک امرشخصی نیست، بلکه یک وظیفه عمومی است؛ چرا که موجب کمال انسان وعامل تثبیت امنیت روانی جامعه می شود. درسایه حجاب وعفاف کرامت انسانی افراد حفظ می شود و جلوی انحراف گرفته می شود.
خانم خواجه با تاکید بر این که حجاب و عفاف با حضور سازنده زن درجامعه منافاتی ندارد، خاطرنشان ساخت: خداوند زن را مظهر احساس وعاطفه آفریده است نه مظهر بی عفتی. حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست و نه تنها مانعی درراه رشد وبالندگی زن ایجاد نمی کند بلکه محافظ کرامت و شخصیت وعظمت اوست. ثمره حجاب کمال و پیشرفت به همراه حفظ جایگاه و منزلت زن است. حجاب موجب تضمین ثبات محبت و دلبستگی مردان به همسران خودشان و همچنین استحکام بنیان خانواده می گردد.
وی با معرفی طلاب به عنوان طلایه داران و سنگربانان جبهه حجاب و عفاف، گفت: با اشاره به هجمه های دشمنان و تبلیغات گسترده آنان درجهت ترویج بی بند وباری برای ضربه زدن به اسلام، طلاب باید با برنامه ریزی فرهنگی تمام تلاش خود را جهت آگاه سازی مردم به کاربندند. باید در این زمینه کارفرهنگی منسجم و دقیق انجام شود.

موضوعات: خبر های حوزه  لینک ثابت



[سه شنبه 1396-05-03] [ 02:20:00 ق.ظ ]