حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سفار ،امام جمعه آباده طشک و موسس مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها )در مراسم احیا شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان که با حضورجمعی از طلاب ، اساتید ، دانش آموختگان و عموم بانوان در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد ، ضمن بیان اهمیت و فضیلت شب سوم از شبهای قدر ، گفت: در سیره علما و عرفا آمده که همه ی شبهای ماه مبارک را احیا می گرفتند تا هرشبی که شب قدر باشد را درک کرده و از برکات آن بی نصیب نشوند.

وی در ادامه بیان داشت : هر چیزی در دنیا و آخرت موکل دارد و خداوند همه امورات و کارها را به دست ملائکه انجام می دهد؛ لذا رحمت واسعه الهی و همه مقدرات انسانها هرسال در شب قدر توسط ملائکه و روح که اعظم ملائکه است بر زمین نازل می شود.

ایشان ضمن تاکید بر دعا برای سلامتی امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف )و تعجیل در ظهور حضرت سفارش نمود که  از خداوند بخواهیم موانع ظهور حضرت حجت را برطرف کند ؛ و همه ما را در زمره زمینه سازان امر ظهور و فرج آقا قرار دهد چرا که دعای شیعیان اثرگذار است.

حاج آقا سفار در پایان  با اشاره به روایاتی در باب فضیلت شب های قدر و نحوه در خواست از خداوندگفت : طلب بخشیده شدن شخص ما ، از ریز غذاهای سفره شب قدر است؛ همت ما باید بلند باشد که خداوند هم خودمان را ببخشد و هم سبب بخشیده شدن صد نفر دیگر شده و دست صد نفر را بگیریم.

 

موضوعات: خبر های حوزه  لینک ثابت



[پنجشنبه 1398-03-09] [ 10:58:00 ب.ظ ]