مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) آباده طشک :
طرح نهضت قرآنی و برنامه های ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) آباده طشک از برگزاری طرح نهضت قرآنی و کلاس های احکام ،قرائت نمازو اخلاق در این مدرسه ومنازل و مساجد سطح شهر و روستاهای اطراف خبر داد.
«خانم پریجان خواجه» با اعلام این خبر ،هدف از اجرای این طرح و برنامه ها را ؛ ترویج فرهنگ قرآنی،انس بیشتربا کلام وحی ، انتقال مفاهیم و معارف قرآنی ،ایجاد زمینه آشنایی و تعمیق آشنایی مخاطبین با فرهنگ قرآن و آموزه های اسلامی ،صحیح خوانی قرآن و نماز ،بیان احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی بیان نمود و گفت: از برنامه های این طرح «جز خوانی و تلاوت قرآن کریم »،« تفسیرقرآن»،«بیان نکات اخلاقی برگرفته از آیات قرآن در قالب کلاس اخلاق در قرآن»،«تجوید و روان خوانی» و «آموزش قرائت نماز »است که توسط طلاب وبا حضور بانوان در شهر آباده طشک و روستاهای اطراف در حال اجرا است.
وی عنوان کرد :ما با توکل بر خداوند ، استمداد از ذات اقدس الهی و توسل به اهل بیت (ع) شروع کردیم وجزء برنامه های هر روز است که ثواب تشکیل جلسات ، آموزش ها و تلاوت ها یمان را به اهل بیت (ع)و شهدا هدیه می کنیم. بایاری خداوند مسابقاتی نیز برای شرکت کنندگان در نظر داریم و در پایان ماه مبارک رمضان طی مراسمی با اهدای هدایا از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.
ان شاالله که خداوند متعال همه خدمتگزاران به قرآن و اسلام و مسلمین را در هر مسیری و ازجمله در این راه موفق و پیروز بدارد.

موضوعات: خبر های حوزه  لینک ثابت



[جمعه 1396-03-19] [ 11:21:00 ب.ظ ]