اخلاص و بصيرت دو ويژگي بارز سردار  بي سر، شهيد عبدالله اسكندري

همزمان با هفته دفاع مقدس ،همايش نقش زنان در دفاع مقدس با حضور همسر شهيد عبدالله اسكندري در سالن كوثر مدرسه علميه خواهران الزهرا(س) آباده طشك برگزار شد.

در اين همايش كه خانواده معظم شهدا، دانش آموختگان،كادر،اساتيد ، طلاب مدرسه علميه ، دانش آموزان مدارس سطح شهر و عموم مردم حضور داشتند ، همسر شهيد اسكندري بيان كرد: شهادتنامه شهيد در همان سالهاي دفاع مقدس امضا شده بود اما خداوند به ايشان عمر طولاني و با عزت داد تا در خدمت انقلاب و اسلام باشد و براي رضاي خدا كار كند . شهيد همواره مي گفت: اگر ببينم روزي اسلام در خطر باشد به خدا قسم در دورترين نقطه دنيا هم كه باشم خود را به آنها مي رسانم تا اسلام در امان باشد.

وي در مورد لزوم كار فرهنگي و مبارزه با تهاجم فرهنگي گفت: نياز جامعه امروز ما جهاد فرهنگي است. شهدا به وظيفه خود عمل كردند ما اگر بخواهيم شرمنده امام و شهدا نباشيم بايد با توجه به نياز جامعه امروز  كار فرهنگي انجام دهيم و با تهاجم فرهنگي مبارزه كنيم. ما زنان بايد در مسير امام حسين (ع) باشيم و فرزنداني ديني و حسيني تربيت كنيم به گونه اي كه سربازان امام زمان باشند.

صحبت های همسر شهید و بیان خاطرات و توصیه هایی به زنان ،تجلی جلوه های صبر و استقامت خانواده شهدا بودو مصداق عملی زن شیعه در تربیت فرزند ،خوب همسرداری کردن ، پشتیبانی از حریم ولایت و راضی بودن به رضای الهی در جملات همسر شهید نمایان بود.

موضوعات: خبر های حوزه  لینک ثابت



[سه شنبه 1396-07-11] [ 07:42:00 ق.ظ ]