مشاور مدرسه علمیه الزهرا(س)آباده طشک

باید برای جذب جوانان با استعداد به مدارس علمیه برنامه ریزی صورت گیرد.

خانم محدثه سپید نامه مشاور مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) آباده طشک گفت : باید برای جذب جوانان با استعداد به مدارس علمیه برنامه ریزی صورت گیرد.

 به گزارش خبر گذاری کوثر از استان فارس خانم محدثه سپید نامه مشاور مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) آباده طشک در که در جمع اساتید برگزار شد ، گفت : در جذب طلاب باید شاخص های مختلفی شامل مسائل خانوادگی ، سیاسی ، ظاهری ، نظم و انضباط و اخلاق و آراستگی و غیره را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه با تبیین مساله روان شناختی جذب جوانان به تحصیل با ارائه راهکار افزود : افرادی که جذب حوزه می شوند باید در اجتماع تاثیر گذار باشند و باید افرادی را جذب مدارس و حوزه های علمیه کنند که باعث تحول و پیشرفت در مدارس وجامعه باشند.

ایشان در ادامه با بهره گیری از آیات و روایات گفت : در حیطه جذب جوانان به مدارس علمیه باید به فکر اصلاح روح وروان خود بوده و در واقع فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) دراین زمینه همین گونه بوده که اول به تهذیب نفس خود می پرداختند.

استاد در آخر گفت : مهم ترین و با ارزش ترین شاخص های نفوذ و جذب و اثر گذاری در روح و جان جوانان مهربانی و خوشرویی بوده در واقع این دو خصلت همچون آهن ربایی فوق پیشرفته است که انسان ها را به خود جذب می کند.

موضوعات: خبر های حوزه, حواستان باشد  لینک ثابت



[چهارشنبه 1398-09-27] [ 12:31:00 ب.ظ ]