#شهرستان_بختگان_آباده_طشک
#نشست_معرفتی
#به_یاد_سردار_بزرگ_اسلام_حاج_قاسم_سلیمانی
استاد مدرسه علمیه الزهرا (س) آباده طشک :
رمز پیروزی بردشمنان و داعش اخلاص وایمان شهید سپهبد قاسم سلیما نی بوده است
خانم عذرا کشاورز استاد مدرسه علمیه الزهرا (سلام االله علیها) آباده طشک گفت : رمز پیروزی بردشمنان و داعش اخلاص وایمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بوده است.
به گزارش خبر گذاری کوثر از استان فارس خانم عذرا کشاورز استادمدرسه علمیه خواهران الزهرا (سلام الله علیها) آباده طشک در نشست معرفتی با محوریت «فضائل اخلاقی شهید قاسم سلیمانی » که با حضور طلاب ، دانش آموختگان ، کادر ، اساتید و عموم بانوان شهر در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار شدضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت : ما در دوران انقلاب و جنگ شاهد عاشقان و دلباختگانی چون سردار سلیمانی ؛سرداری رشید و مخلص و نماد عزت و غیرت بودیم که اگر فداکاری آنها نبود اثری از انقلاب و دین نبود.
وی در ادامه افزود : از فضائل اخلاقی سردار ولایت پذیری و همراهی با امام راحل و رهبر از ابتدا تا انتها بوده است به گونه ای که از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشته و تا آخر در تبعیت و اطاعت از رهبری ایستاده وبه دنبال انجام وظیفه بوده است.
ایشان در ادامه بیان داشت : عشق و ارادت سردار به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) مخصوصا امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) بی نظیر بوده به طوری که علاوه بر توسلات ، هفته ای یک مرتبه جلسه روضه در منزل ایشان بر پا بود.
استادبا بیان روایاتی در فضیلت شهادت و با تبیین ویژگی های فردی و اجتماعی شهید سلیمانی در آخر گفت : شهید قاسم سلیمانی یک عمر با دشمن درون خود مبارزه کرده و در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) رشد یافته و ویژگی های یک مجاهد حقیقی را در وجود خود نهادینه کرده است باشد که خدواند به حرمت خون پاک این شهید عاقبت به خیری نصیب همه ما بگرداند.

موضوعات: خبر های حوزه  لینک ثابت



[سه شنبه 1398-10-17] [ 12:35:00 ب.ظ ]