#شهرستان_بختگان_آباده_طشک
#مدرسه_علمیه_الزهرا_سلام_الله_علیها_آباده_طشک
پیام تبریک وتسلیت طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بختگان به مناسبت شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی
*بسم الله الرحمن الرحیم
” إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ؛ همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگ است.”
در طول تاریخ اسلام، همواره شاهد زندگی و شهادت بزرگ مردانی پاکباخته و حماسه آفرین چون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بوده ایم که لحظه لحظه ی حیاتشان، اسوه ی حسنه و قطره قطره ی خونشان، تزریق حیات در شریان اجتماع بوده است؛ بزرگ مردانی که شهادت آرزویشان بود و به حق شهادت کمترین مزدشان است.
قلم در وصف رستگاری مرد شریف و پاک باخته ای چون سلیمانی و همراهانش قاصر است ،زهی خیال باطل برای دشمنان اسلام که گمان می کنند با شهادت سربازان ولایت و مجاهدان نستوه، به اهداف پلید خود خواهند رسید .آنها در خواب غفلتند که علی زمان حضرت امام خامنه ای عزیز فقدان سردار فداکار و عزیز را تلخ ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی را تلخ تر نمودن کام قاتلان و جنایتکاران خواند.
طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها آباده طشک ضمن بزرگداشت یاد و نام تمام شهدای عزیز، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری، همرزمان و ارادتمندان و خانواده ارجمندشان، تبریک و تسلیت عرض می نمایند. ان شاءالله شهادت سردارمقاومت جهان، طلیعه نابودی اسرائیل و هیمنه آمریکاخواهدبود. و مکروا و مکر الله ان الله خیر الماکرین.

موضوعات: خبر های حوزه  لینک ثابت



[سه شنبه 1398-10-17] [ 12:49:00 ب.ظ ]